Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından işletilen www.icisleri.gov.tr web sitesini ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde, çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır. (ASP.NET_SessionId)

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresini ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun “ilgili kişinin haklarını düzenleyen” 11. maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Başvuru Formunu’nu Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Kahramanmaraş

Valilikler

T.C. Dulkadiroğlu Kaymakamlığı
T.C. Dulkadiroğlu Kaymakamlığı
T.C. Dulkadiroğlu Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Görev Yapmış Kaymakamlar Tarihçe Mevzuat Kurumsal Kimlik
  • DULKADİROĞLU
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Etkinlikler Basın Açıklamaları İhale İlanları
  • İLETİŞİM
°C
25
Mart2023
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İlçe Bilgi İşlem Şefliği
      • İlçe Dernekler Bürosu Şefliği
      • İlçe Hukuk İşleri Şefliği
      • İlçe İdare ve Denetim Şefliği
      • İlçe Sosyal Etüt ve Proje Şefliği
      • Evrak Şefliği
      • İşlemler Şefliği
    • İlçe Protokol Listesi
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Kurumsal Kimlik
      • Kaymakamlık Logosu
  • DULKADİROĞLU
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Kadastro Birimi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • İlçe Mal Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Orman İşletme Şefliği
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
      • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Devlet Hastanesi
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Etkinlikler
    • Basın Açıklamaları
    • İhale İlanları
  • İLETİŞİM
HİZMETLERİMİZ
  • Hizmet Birimleri
    • İlçe Jandarma Komutanlığı
    • İlçe Emniyet Müdürlüğü
    • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
    • İlçe Müftülüğü
    • İlçe Kadastro Birimi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
    • İlçe Mal Müdürlüğü
    • İlçe Sağlık Müdürlüğü
    • İlçe Tapu Müdürlüğü
    • İlçe Orman İşletme Şefliği
    • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
    • İlçe Halk Kütüphanesi
    • İlçe Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü
    • Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü
    • Devlet Hastanesi
    • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
  • Kamu Hizmet Standartları

İlçe Nüfus Müdürlüğü

 

Kurum Amiri:

Recep GİZLENCİ 
İlçe Nüfus Müdürü

 

DULKADİROĞLU İLÇE NÜFUS MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
                SIRA                 NO
HİZMETİN ADI
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
(EN GEÇ)
                1
Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı, Umuma Mahsus (Bordo) Pasaport Ve Sürücü Belgesi İle İlgili Ortak Hükümler
1-Randevu: Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı, Umuma Mahsus (Bordo) Pasaport ve Sürücü Belgesi başvurularında “https://randevu.nvi.gov.tr/”intemet sitesinden veya “Alo 199” çağrı merkezi aracılığıyla randevu alınacaktır.
2-Ödeme İşlemleri: 2918 sayılı Kanunun 131’ inci maddesinin 5’ inci fıkrası kapsamında alman hizmet bedeli, değerli kâğıt ve harç bedellerinin tahsilâtı Vergi Dairesi Müdürlüklerince veya Maliye Bakanlığının anlaşma yaptığı bankalar aracılığı ve makbuz ile başvuru yapılacaktır.
3- Fotoğraf: Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı, Umuma Mahsus (Bordo) Pasaport ve Sürücü Belgesi başvurularında kullanılacak fotoğrafın kişinin son halini göstermesi bakımından son altı ay içinde çekilmiş ve 5x6 cm ebadında biyometrik olması gereklidir. Fotokopi veya bilgisayarda çoğaltılan ve biyometrik olmayan fotoğraflar kabul edilmez. Işık fotoğrafta yüze eşit yansıtılmalı ve gölge bulunmamalıdır. Fotoğrafta konstrast iyi ayarlanmış olmalı, yüz hatları net ve keskin olmalıdır.
 
                2
Türkiye Cumhuriyeti Kimlik Kartı
 
1-Kimlik Kartı talebinde biyometrik verisi ve imzası alınacak on beş (15) yaşını tamamlamış herkesin şahsen başvurması esastır.
2- On beş (15) yaşını tamamlamış kişilerin kimlik kartı başvurusunda parmak izi alınacak olup, nüfus cüzdanı, uluslararası aile cüzdanı, pasaport, sürücü belgesi, memur cüzdanı, avukat kimlik kartı, askeri kimlik kartı veya basın kartı, okulunca verilmiş kimlik belgesi, Milli Eğitim Bakanlığı veya ÖSYM tarafından verilmiş sınava giriş belgesi gibi kimlik belgesi yerine geçen fotoğraflı belge ve bir adet biyometrik fotoğraf ile yapılır. Fotoğraflı bir belge ibraz edilememesi durumunda, anne, baba, kardeş veya reşit çocuklarından biri ile müracaat edilir. Bunların bulunmaması durumunda ise kendisini tanıyan en az 2 kişinin beyanı ile kolluk kuvvetlerine soruşturma yaptırılır. Soruşturmanın olumlu sonuçlanması hâlinde kimlik kartı başvurusu alınır. Soruşturmanın olumlu sonuçlanmaması ya da elde edilen bilgi ve bulguların yeterli görülmemesi, kişinin iddia ettiği kaydın sahibi olduğu hususunda tereddüde düşülmesi hâlinde; varsa anne veya babasından, anne veya babasının ölmüş olması hâlinde ise varsa kardeşlerinden, tıbbi rapora dayalı Türk mahkemelerinden alınmış anne- babası/kardeşleri olduğuna dair tespit kararı ibraz edilmedikçe kimlik kartı başvurusu alınmaz.
İlgili Memur İle Görüşmeye Başlandığı Andan İtibaren Ortalama 10-15 Dakika
                3
Sürücü Belgesi
 
1-Sürücü Belgesi alacak kişinin bizzat müracaatı esastır. 2-Başvuru işlem türüne göre; a) İlk
 
Kayıt, b) Yenileme/Sınıf Ekleme, c) Dış Ülkelerden alınan sürücü belgesi değiştirme (Tebdil)
 
işlemlerinde başvuru esnasında ibraz edilmesi gereken bilgi ve belgelerin hazır edilmesi
 
gerekmektedir. *(İstenilen belgeler sitede daha ayrıntılı olarak açıklanmıştır)
 
İlgili Memur İle Görüşmeye Başlandığı Andan İtibaren Ortalama 15-20 Dakika
                4
Umuma Mahsus
 
(Bordo) Pasaport
 
1-Pasaport belgesi alacak kişinin bizzat müracaatı esastır. 2-Ergin olmayanlar veya kısıtlılar için veli, vasi veya kayyum kararı ve muvafakat belgesi ve başvuru sırasında ibraz edilmesi gereken diğer belgeler sitede daha ayrıntılı olarak açıklanmıştır. *7 (Yedi) yaşının tamamlamış her bireyden parmak izi alınacaktır.
 
İlgili Memur İle Görüşmeye Başlandığı Andan İtibaren Ortalama 15-20 Dakika
                5
Doğum Tescil
1-Doğum Bildirimini Anne veya Baba yapar. -Doğum Tescili doğumu gösteren Resmi Belge ile yapılır. -Sağ olarak dünyaya gelen her çocuğun, doğumdan itibaren Türkiye’de 30 Gün içinde Nüfus Müdürlüğüne, Yurt Dışında ise 60 Gün içinde Dış Temsilciliğe bildirilmesi zorunludur. -Sağlık kuruluşları ve sağlık kuruluşları dışında sağlık personeli nezaretinde gerçekleşen doğumlar ilgili sağlık birimince bulunulan yer nüfus müdürlüğüne beş iş günü içinde bildirilir. -Sağlık personelinin takibi dışında doğan çocukların doğum bildirimi nüfus müdürlüklerine sözlü beyanla da yapılabilir. Ancak sözlü beyanda mülki idare amirinin emri ile aile hekimlerince beyanların doğruluğunun araştırılması zorunludur.
İlgili Memur İle Görüşmeye Başlandığı Andan İtibaren Ortalama 4-6 Dakika
                6
Ölüm Tescili
-Ölüm nerede meydana gelmiş ise ölüm olayının bildirmekle yükümlü olanlar tarafından düzenlenen ve 10 gün içinde gönderilmesi gereken MERNİS Ölüm Tutanağı ile Ölüm Tescil yapılır. -Eski tarihlerde gerçekleşen ölüm olayına ilişkin herhangi bir belge ibraz edilemiyorsa ölüm olayını bilen iki tanık adresi bildirir. Kolluk Kuvvetlerince yapılacak tahkikat sonucuna göre ölüm tescili yapılır. Tahkikat süresi ortalama 15-30 gündür.
Ortalama 5
 
 
 
Dakika
                7
Evlenme Tescil
 
-Evlendirmeye yetkili makamlar (10 gün içinde) veya Dış Temsilciliklerden (30 gün içinde) gönderilen MERNİS Evlendirme Bildirimi ile tescil edilir.
 
Ortalama 3
 
 
Dakika
                8
Mahkeme Kararları
 
 
Tescili
 
-Kesinleşmiş Mahkeme Kararları  (Boşanma, Yaş tashihi, Gaiplik, Kayıt Düzeltme vb.) ilgili mahkemelerin yazı işleri müdürlüğünce en geç 10 gün içinde kurye veya posta ile mahkeme kararlarının tescili yapılmak üzere nüfus müdürlüklerine gönderir, gönderilen karar tescil edilir.
 
Ortalama 4
 
 
Dakika
                9
Nüfus Kayıt Örneği ve Yerleşim Yeri Belgesi
 
-Kimliğini ispatlayacak belge (Fotoğraflı güncel Uluslararası Ali Cüzdanı, Ehliyet, Pasaport,
Memur Cüzdanı, Avukat Kimlik Kartı, Basın Kartı vb.)ile müracaat edilir.
-Kimlik Paylaşım sistemi üzerinden nüfus kayıt örneği, yerleşim yeri belgesi ve kimlik kartı
 
örneğine erişebilen kurum ve tüzel kişiler bu belgeleri ilgilisinden ve nüfus müdürlüğünden
 
talep etmeksizin Kimlik Paylaşımı Sisteminden temin ederler. (5490 sayılı Kanunun 45.
 
maddesinin 7. bendi)
 
-Kişiler; kendileri ve alt ya da üst soylarına ait nüfus kayıt örneklerini, kendileri ve ergin
 
olmayan çocuklarının ise yerleşim yeri belgelerini, güvenli kimlik doğrulama araçlarım
 
kullanarak e-Devlet kapısı üzerinden sorgulayabilir, sonucu fiziki veya elektronik ortamda
 
merciine verebilirler. E-Devlet kapısı üzerinden alman belgeler, nüfus müdürlüklerinden
 
alınmış diğer belgeler gibi aynı hukuki değere sahiptir. (5490 sayılı Kanunun 44. maddesinin
 
5.bendi)
 
Ortalama 2
 
dakika
                10
Adres Beyanı
 
1-Kimliğini ispatlayacak belge ile 20 iş günü içerisinde şahsen müracaat edilir. Güvenli
 
elektronik imza ile de adres bildirimi yapılabilir. a-Öncelikle beyan edilen adresin Ulusal
 
Adres Veri Tabanında yer alıp almadığı ile beyan edilen adreste başkasının olup olmadığı
 
kontrolü yapılır. Bir engel yok ise herhangi bir belge istenmeksizin adres beyanı tescil edilir.
 
b-Yapılan sorgulama sonucu beyan edilen adreste halen bir başkasının oturduğu tespit edilir
 
ise ilgiliden Adres Beyan Formu ile beyanını teyit edici Fatura (Elektrik, Su, Doğalgaz) gibi
 
belgeler istenir.
 
2-Birlikte oturulacak kişi ile akrabalık bağı olsun-olmasın birlikte müracaat edilir ve birlikte
 
oturulduğuna dair muvafakat belgesi imzalattırılır. İşlemi yapan memur şüphe halinde
 
Kolluk Kuvvetlerinden Tahkikat yapılmasını ister ve Tahkikat sonucuna göre işlemi
 
sonuçlandırır veya reddeder. Geç bildirim veya gerçeğe aykırı Adres Beyanı halinde 5490
 
sayılı Nüfus Kanunu uyarınca İdari Para Cezası uygulanır. Posta yoluyla adres bildirimi
 
yapılmaz.
 
 
Ortalama 4
 
 
Dakika
                11
İdare Kurulu Kararı İle Yapılan Değişiklikler
 
-21/06/1934 tarihli ve 2525 sayılı Soyadı Kanununun 3.maddesine aykırı soyadları ile yazım ve imla hatası bulunan ad ve soyadları mahkeme kararı aranmaksızın il veya ilçe idare kurulunun vereceği kararla bir defaya mahsus olmak üzere değiştirilebilir. İl ve ilçe idare kurullarının vereceği karar kesindir. Kanunun yürürlüğe girdiği 03/11/2017 tarihinden itibaren kişinin iki yıl içerisinde yerleşim yerinin bulunduğu nüfus müdürlüğüne yazılı başvurusu ile yapılır.
 
Müracaat tarihinden sonra
10-15 gün içinde
                12
Evlenme Ve Boşanma Sonrasında Kadınlarda Soyadı Değişikliği
 
-Kimliğini ispatlayacak belge ile müracaat edilir.  -Eş soyadı önünde önceki soyadını, -Boşandığı eşinin soyadını kullanmasına izin verilen kadının evlenmeden önceki soyadını,
-Eşinin soyadı ile birlikte önceki soyadını taşıyan kadının eşinin soyadını kullanmak istemesi halinde nüfus müdürlüğünce yazılı beyanı alınır.
 
Ortalama 4
 
 
Dakika
                13
Din Hanesinde
 
 
Değişiklik
 
-Kimliğini ispatlayacak belge ile müracaat edilir. -Kişi ergin ise yazılı beyanına uygun olarak, din hanesi değiştirilir, boş bırakılır. -Reşit olmayanlar için anne- babanın birlikte yazılı beyanı gerekir.
 
Ortalama 4
 
 
Dakika
                14
Tanıma
 
-Kimliğini ispatlayacak belge ile baba ve çocuğun annesinin müracaatı gerekir. 1-Varsa çocuğa ait Doğum Raporu, 2- Anne yabancı ise medeni halini gösterir usulüne göre onaylanmış bir belgenin Noter Tasdikli Türkçe Tercümesi, 3-Tanınan çocukların Nüfus Cüzdanları annesine verilir.
Ortalama 20
 
 
Dakika
                15
Çok Vatandaşlık
 
-Nüfus Cüzdanı ve usulüne göre onaylanmış diğer Ülke Vatandaşlığını ne zaman kazandığını gösterir ve kimlik bilgilerini içeren belge ile kişinin yazılı beyanı alınır (VAT-12)
 
Ortalama 8
 
 
Dakika
 
                16
Mavi Kart
-Türk Vatandaşı olup da çıkma izni almak suretiyle Türk Vatandaşlığını kaybedenlere müracaatları halinde Mavi Kart düzenlenir.
 
Ortalama 4-6
 
 
Dakika
 
                17
Göçmen Olarak Vatandaşlığa Alınanlarının Doğum Tarihi Ve Doğum Yeri
 
 
-Göçmen olarak Türk vatandaşlığına alınanlardan doğum yeri ve doğum tarihi hatalı olan
 
kişilerin kayıtları, ilgili maddenin yürürlüğe girdiği 03/11/2017 tarihten itibaren beş yıl
 
içinde usulüne göre onaylanmış doğum belgeleri ile müracaatları halinde, nüfus
 
müdürlüğünce düzeltilir.
 
Ortalama 8
 
 
Dakika
                18
Evlat Edinmede İsim Değişikliği
 
-İlgili kanunun yürürlüğe girdiği 03/11/2017 tarihinden önce birlikte veya tek başına evlat edinilen çocuk veya erginlerin bu maddenin yürürlüğünü izleyen beş yıl içinde nüfus müdürlüklerine başvurmaları halinde nüfus kaydında ana ve/veya baba adı ya da soyadı olarak evlat edinenlerin ad ve soyadları yazılır.
 
Ortalama 8
 
 
Dakika
                19
Diğer Kurum
 
 
Yazışmaları
 
- İlgili Kurumlardan istenen belgeler yasal süresi içinde gönderilir.
 
Ortalama 2
 
Dakika
 
                20
Diğer Kurumlara
 
Gidecek Olan
 
Evraklar
 
- Diğer kurumlara gönderilecek olan evraklar her hafta Cuma günleri saat 16:00’ da postaya verilir.
  
Ortalama 20
 
 
Dakika
 
         “Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.” İlk Müracaat Yeri: Hizmet Alınan         Servis Şefleri, İkinci Müracaat Yeri: Nüfus Müdürü
 
        İLK MÜRACAAT YERİ: Hizmet Alınan Servis Şefleri
İKİNCİ MÜRACAAT YERİ: Nüfus Müdürü
İSİM: Recep GİZLENCİ
 
 
 
 
       
                İSİM:  Emine YÜKSEL                                                       İSİM: Mustafa DEMİR       
                ADRES: Bahçelievler Mahallesi Cahit Zarifoğlu Caddesi No:118/A Dulkadiroğlu/KAHRAMANMARAŞ
                TELEFON: 0344 231 10 02
                FAKS:  0344 231 10 03
                E-MAİL: dulkadiroglu46@nvi.gov.tr/
 

        

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • Resmi Gazete
  • İlan Portalı
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Aslanbey Mahallesi 7084 Sokak Kamu Külliyesi Dulkadiroğlu Hükümet Konağı Kat. 5
Makam Sekreterlik: (0344) 223 55 76, İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü Santral: (0344) 223 55 86, Seyahat İzin Kurulu: (0344) 223 77 46, Vefa Destek Birimi: (0344) 221 11 25, Açık Kapı Şefliği: (0344) 223 88 98, İlçe Tüketici Hakem Heyeti Başkanlığı: (0344) 221 11 24, Kurum Faks (0344) 223 88 97
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız